Wednesday, May 12, 2010

Déclaration




I love blogs!!!!
I love to "meet" new people around the world.
I love to get so much inspiration from the creativity of others.
I love to keep in touch with my loved ones: the ones who are in Paris and the one who moved a bit far away.
I love that close friends visit silently this space and check how things are going.
I love that this space is a public diary.
I love new blogs: I love to read the beautiful text of a little sister, to discover the images of friends who just bought the same camera and lens I have.
I love blogs!

35 comments:

G. said...

Moi aussi je commence à adorer les blogs. Et I love my new camera and my brand new clean lens !
Kisses

ledansla said...

Et bien je suis bien d'accord avec tout ça aussi...

Anonymous said...

Moi aussi :-))

mo' said...

quelle belle déclaration !! je partage assez bien ton avis ; )

Unknown said...

Cute!
Thank you for your constant inspiration.

Ma life à moi said...

I love your blog :)

Kenza said...

Trop super cette déclaration! merci mille fois à toi qui nous apportes tant! Oui les blogs... un peu notre refuge, un peu de nous même... Gros bisous.

Bichos da Matos said...

:) Merci, ma chère!

Delie said...

Moi aussi;)

inna karenina said...

moi aussi! et j'aime ton blog. comme ulrika a dit - merci beaucoup pour l'inspiration régulière:)

Mano said...

Je reste sans voix...

Anonymous said...

Nous aussi !!! et le tien est un régal pour les yeux !!! Dis moi, tu n'écris plus en français ...???
Bon mercredi... chez nous, c'est sous la pluie !

anna said...

I love this declaration! And your blog. And I couldn't agree more :)!

Elisabeth said...

From here in Australia to you in France, 'moi aussi'.

Marion said...

Je dis vouais tout pareil !
;-)

l i s e said...

i love yours!
merci

Robin said...

I feel exactly the same way! :)

between 7 and 9 said...

Yeah me too!! :)

Isabelle said...

oh oui ...

Line said...

oui je le veux!!!

Anna said...

quelle declaration!!
wonderful!

hannah said...

i whole-heartedly agree. :)

Christine said...

i love YOUR blog!

Novi On The Go said...

Me too! Blogs take me around the world, merci beaucoup!
I think the polaroids look interesting.

Melanie said...

love these peachy tones!

kristina - no penny for them said...

me too, moi aussi, ich auch! :)

p.s.: wonderful shots!

down under girl said...

I ♥ your blog!

Janis said...

I love this blog
I love the stories you tell
I love your photography
I love Paris
I love that we "met"
! ! ! ! ! ! ! ! !
(I love that there is something coming in the mail for me too!)
xoxo

HomeCollection. said...

Lovely!
La blogosphère devient rapidement une addiction je crois!
On s'attache aux petites visites quotidiennes de nos petites pages préférées (surtout lorsqu'il y a de jolies photos comme les tiennes).

RosaMaría said...

yo también!!
I love your blog and your photos and your son's eyes!
blogs are great!

nathalie et cetera said...

Je pense que j'aime les blogs de la même manière que toi!

Heather Taylor said...

I wholeheartedly agree!

Francesca said...

I LOVE your declaration!

ieva jansone said...

may i sign underneath, me too?

Maryline said...

J'aurai pu l'écrire ça !!
C,est tellement vrai !